D85B036A-1C19-4877-87B9-D6FF6BD2ECBF.jpeg

Hjertelig velkommen til HELfestivalen 2024

Fra 15.-18. august inviterer Foreningen HEL deg til HEL-festivalen 2024 – en inspirerende utforskning av HELE deg.

Med naturens magi som ramme, vil vi tenne ilden for ditt naturlige menneskelige potensial og feire den utrolige gaven det er å være til!

Bli med oss til vakre svaberg, frodige løvtrær og myke gressletter for å delta i et program som nærer både kropp og sjel, skapt av HELs grunnleggere og samarbeidspartnere. Vårt fullspekkede program byr på spennende workshops, meditative økter, inspirerende foredrag og aktiviteter som viser ulike veier til din naturlige balanse – og du vil oppdage at du er fullkommen akkurat slik du er.

Opplev magiske kvelder rundt leirbålet, del historier under stjernehimmelen og nyt fantastiske øyeblikk av fellesskap og glede. Smak på deilig, sunn mat laget med kjærlighet, og la deg begeistre av musikk og kunst som berører hjertet.

Hjertelig velkommen, kjære venner fra nord, sør, øst og vest, store som små, og ikke minst våre firbeinte følgesvenner, til en fortryllende sensommerhelg i skogen.

HEL-festivalen er en frivillig drevet festival, og hele overskuddet går til oppstarten av et fysisk senter i regi av Foreningen HEL. Bli med oss på denne fantastiske reisen, og bidra til å skape et sted hvor vi sammen kan vokse og trives.

Ikke gå glipp av denne unike muligheten til å oppleve noe helt spesielt. Meld deg på nå, og bli en del av HEL-fellesskapet!

Meld deg på nyhetsbrev

Legg igjen din e-post adresse for å bli blant de første som får informasjon og tilbud om våre arrangementer til spesialpris.

Takk for din innsending!

442406688_122098394408333605_518586757777020690_n.jpg