HEL festivalen

tor. 17. aug.

Nordmarkskapellet

Bli med inn blant grantrær og myk mose for å delta på en nærende indre reise for hele deg. Gjennom et fullspekket program vil du bli vist ulike veier til din natur - fullkommen akkurat slik du er.

Registration is closed
See other events
HEL festivalen

Time & Location

17. aug. 2023, 13:00 – 20. aug. 2023, 13:00

Nordmarkskapellet, Nordmarka 885, 0891 Oslo, Norway

Guests

About the event

Fra 17-20 August inviterer foreningen HEL til Nordmarkskapellet for en utforskning av HELE deg. Med naturelementene som støtte vil vi tenne ilden for det naturlige menneskelige potensialet og feire den utrolige gaven det er å være til! Bli med inn blant grantrær og myk mose for å delta på et nærende program levert av HELs grunnleggere og samarbeidspartnere. Gjennom et fullspekket program blir du bli vist ulike veier til din natur - fullkommen akkurat slik du er.

Under festivalen blir du invitert på en reise i deg selv gjennom yoga, meditasjon, breathwork, Qigong, skogsbad, kirtan, dans, bevisst berøring og sjamanisme. Vi blir kjent med naturen i og rundt oss gjennom seremonier og ritualer og fyller opp med innsikt fra inspirerende foredrag, panelsamtaler og delingssirkler om helhetlig helse og indre bærekraft. Sist men ikke minst skal vi kose oss og ha det gøy sammen med bading, dans, lek, sang og nydelig mat. Hjertelig velkommen, både store og små, til denne samlingen for å feire livet. HEL festivalen er en frivillig festival, og hele overskuddet går til oppstart av et fysisk senter for foreningen HEL. Festivalen er fullstendig rusfri.

PRAKTISK:

Billetter:

Super early bird billetter, 20 første som melder seg på (innen 13 juni): NOK 1900

Begrenset antall Early bird billetter (tilgjengelig til 1 juli): NOK 2200

Full festival: NOK 2500

Billettene inkluderer deltagelse på hele programmet under festivalen, samt medlemskap i foreningen HEL ut året 2023.

Barn under 14 år deltar gratis

Billettene er ikke refunderbare.

Vi tilbyr også noen få billetter til redusert pris for deg som ønsker å være frivillig. Kontakt da post@foreningenhel.no

Mat:

Roots & Culture lager nydelig vegetarisk lunsj og middag til oss. Dette må forhåndsbestilles!

Matpass for hele festivalen: NOK 700 (Inkluderer middag torsdag, lunsj og middag fredag og lørdag, samt lunsj søndag)

Det er også mulig å ta med mat selv, og bruke felles kjøkken i kapellet.

Overnatting:

Seng i flermannsrom på kapellet eller i tilstøtende hytter mot en avgift

eller gratis overnatting i telt. Ved kjøp av sengeplass må egen sovepose medbringes.

Transport:

6 km gange eller sykkel til Nordmarkskapellet fra Frognerseteren.

T-bane eller bil til Frognerseteren.

NB: Det er ikke mulig å kjøre inn til området fra Frognerseteren.

Nordmarkskapellet finner du her: https://goo.gl/maps/aPGN3EiMWmMoh4437?coh=178572&entry=tt

Vi gleder oss til å se HELe deg!

• Full festival

Deltagelse på hele festivalen fra torsdag til søndag, inkludert gratis teltplass. Billetten inkluderer medlemskap i foreningen HEL ut 2023. Merk at overnatting innendørs og mat må forhåndsbestilles i tillegg dersom dette ønskes. Billetter refunderes ikke

kr 2 500,00
    +kr 62,50 service fee
  • Matpass for hele festivalen

Inkluderer middag torsdag, lunsj og middag fredag og lørdag, samt lunsj søndag. Alle måltider er vegetariske. Kontakt oss dersom du har allergier. Matpass må bestilles innen 13 august og er ikke refunderbart

• Festivalpass barn under 14 år

Festivalpass for barn under 14 år i følge med voksen.

kr 0,00
  • Sengeplass inne hele helgen

Sengeplass i delt rom i kapellet eller tilstøtende hytter. Gyldig for hele festivalperioden, fra torsdag til søndag. Dersom du har med barn som deler seng med deg er dette gratis. Kontakt oss dersom du har spesielle behov for overnatting. Dersom du av ulike grunner ikke har anledning til å komme kan sengeplass refunderes 70% dersom den avbestilles innen 1 august

Sold Out